Yükleme Sorunları

1. Aşamada; "Arşiv geçici klasöre açılıyor" şeklinde bir hata alıyorsanız;

 

C: sürücünüzde yeteri kadar alan kalmadığı için bu hatayı alıyor olabilirsiniz.

Bilgisayar penceresinden C:\ sürücüsündeki boş alanı kontrol ediniz. Eğer yeteri kadar boş olan varsa;

 

Kurulum dosyası hatalı indirilmiş olabilir; bu durumda indirme işlemini tekrarlayarak sorunu çözebilirsiniz.

 



2. Aşamada; "Kaspersky Security Center Ağ Aracısı" şeklinde bir hata alıyorsanız;

 

Program Ekle Kaldır menüsünden; Kaspersky Security Center Ağ aracısını kaldırarak kuruluma tekrar başlamanız gerekir.


 

3. Aşamada; "Sunucu bağlantısı denetleniyor" şeklinde bir hata alıyorsanız;

 

Antivirüs yazılımınız yüklenmiştir fakat güncelleme sunucusuna bağlantı sağlayamamaktadır. Bu durumda İnternet bağlantınız kontrol etmenizde yarar vardır.

 

Sorun internet bağlantınızdaysa; bağlantı sağlandığında sorun da kalmaycaktır. Herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Fakat internet bağlantınız olduğu halde bu hatayı almaya devam ediyorsanız yardım için lütfen bizimle irtibata geçin...


 

4. Aşamada; "Kaspersky Endpoint Securtiy 10 for Windows" şeklinde bir hata alıyorsanız;

 

Öncelikle hata mesajının altındaki açıklamayı okuyarak; kuruluma engel olan daha önceden yüklenmiş olası antivirüs yazılımı ile ilgili bilgi alabiliriz.

 

Sonra bu yazılımı yada kalıntılarını bulup sistemden kaldırmanız gerekmektedir. Daha sonrasında 2. aşamadaki gibi ağ aracısını kaldırarak kurulumu tekrarladığınızda yüklemelerin tamamlanması gerekir.


 

Yükleme sonrasında güncellemeler ile ilgili sorun yaşıyorsanız; öncelikle Program Ekle Kaldır penceresinden Kaspersky Security Center Ağ Aracısını kaldırmanız sonrasında da bu bağlantıdan indirebileceğiniz Ağ aracısını tekrar yüklemeniz gerekiyor.

 

 

Bu hata mesajlarının dışında; bir hata mesajı alıyorsanız lütfen bizimle irtibata geçin...